پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
3

حوزه / حجت الاسلام رضازاده گفت: تحقق عدالت قضایی بی شک منجر به ارتقای سطح آرامش در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام حسن رضازاده طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ماسال با اشاره به این که احقاق حق و اجرای عدالت از وظایف دستگاه قضائی است، ابراز داشت: ماحصل و نتیجه عدالت و احقاق حق، آرامش در جامعه است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق عدالت قضایی بی‌شک منجر به ارتقای سطح آرامش در جامعه می‌شود، افزود: رؤسای واحدهای قضائی باید نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های معوق با قید فوریت اقدام کنند.

حجت الاسلام رضازاده همچنین پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت‌های دستگاه قضائی برشمرد و یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه پیشگیری احیای حقوق عامه است و اقدامات پیشگیرانه باید منجر به کاهش ورودی پرونده در محاکم قضائی شود.

در این مراسم «ابراهیم یاسمنی» با حکم مدیر کل دادگستری استان به سمت رئیس دادگستری شهرستان ماسال منصوب و از تلاش‌های «علیرضا محمودی» رئیس دادگستری سابق این شهرستان قدردانی شد.

لازم به ذکر است ابراهیم یاسمنی پیش از این ریاست شعبه ۱۴ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان رشت را بر عهده داشته و علیرضا محمودی نیز به سمت رئیس دادگستری شهرستان فومن منصوب می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha